Alla inlägg den 30 december 2007

Av Becca - 30 december 2007 21:24

Har jag och sandra shoppat loss på birsta city :D det var mkt roligt. Fast mindre kul när jag skulle prova jeans på monki och mina... humörsvängningar pga av kvinnoproblem resulterade i att jag praktiskt taget  ville släga jeansen på golvet och stampa på dom mkt hårt ! :P


men tröjor fyndades :D och jag är mkt stolt över mina inköp :D snyggish kläder har dom på monki :D


Sedan när vi skulle vänta på mina päron som skulle joina oss på birsta city så kommer plötsligt en tjej i vår ålder gåendes med två poliser vid sin sida. :P vi blev lite förvånade och folk stannade och glodde. ute på parkeringen öppnar ena polisen dörren för att tjejen skulle in i bilen. Då out of nowhere kubbar tjejer iväg bort på parkeringen och dom två chockade poliserna efter XDXD hahaha det va faktiskt en underhållande syn. Poliserna fick tag på tjejen som skämdes ihjäl sig när hon släpades förbi folkmassan som samlats för att titta på händelsen. :P


jaja men är man kriminell får man stå sitt kast. :P


Hemma är jag nu och har även fått två par underbart efterlängtade örhängen :D:D me gusta mi hermano MUCHO porque han köpte örhängena åt mig :D (L)


nu ska jag se på film med mina päron :) hare mys <3


P.S ni kanske ser att jag har ändrat layouten lite ;) bakgrunden tillängnad en underbar person :D elvis in my heart(L) och till alla er som säger att elvis inte alls var snygg i sina yngre dagar. ta en jävligt nogrann titt på min bakgrundsbild! d.s




Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards