Alla inlägg den 16 december 2007

Av Becca - 16 december 2007 10:36

Hoppet ska man inte tro på längre, det vet jag nu. det är som när man läser i den fult tunga historia boken på jens halls lektioner, man läser och läser och vet att allt som står där är fakta. men informationen går bara in genom det ena örat och ut genom det andra, man lär sig aldrig, man kommer aldrig ihåg när det verkligen behövs.


Det är dags att göra på mitt sätt, fråga mig själv frågor, det är det enda sättet jag lär mig på. och jag frågar mej själv: är det värt det? nu måste jag helt ärligt säga att jag vet svaret. det är inte värt det.


Dags att gå tillbaka dit jag startade och den här gången ska jag inte glömma all den där faktan som jag måste ha för att inte göra samma misstag igen för 550 gången.



Av Becca - 16 december 2007 01:09

Jaha ja dagen var bra :) bakade peppakakor XD dekorerade peppakakor XDXDXD dom blev inte så snygga :P jag  som kände att det skulle bli fint i år, men inte då... :P


Sedan va jag med lisa och camilla :D flummiga människor som jag älskar, lisl du är underbar :P <3 flum


Vi såg på film, in her shoes :D mkt bra film och väldigt mysig. :D mys mys mys. Vi drack te (A) och typ prata. Lisl och Milla gjorde narr av mina låtar på min mp3 XD och sedan diggade vi hubba hubba zhutt zhutt :D haha


Vi tog sedan en promenad till mimer, på vägen dansade camilla villt omkring och lisa skulle smtidigt försöka förklara sina tankar om månen XDXD hahahaha man har aldrig tråkigt med er <3 :D älskar er <3<3<3<3


och god jul och gott nytt år säger vi redan nu till milla som åker till sydafrika över jul och nyår och åker nu på måndag :O jag vill också följa med och träffa afrikanska trummisar .... dreggel. <3<3


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards