Alla inlägg den 13 december 2007

Av Becca - 13 december 2007 21:24

Sanna min ihopväxta tvilling :)


Jaha ja då var det snart helg :D Vad har man hunnit med i veckan då?

Jo lite allt möjligt, dragit dom två sissta tänderna :S julshoppat julklappar XD men det ska köpas några fler :)


Sedan var jag på bio... i tisdags med renzo och sanna :) mkt trevligt. Jag är ju efter så jag hade inte sett 1408 XD båda hade ju det. Så dom satt och berättade hela filmen innan typ. Jag satt och var rädd för nån tjej som skulle komma hela filmen. Sedan kom hon aldrig... :S då hade renzo och sanna överdrivit... LITE.


Sedan nu idag. Så har jag vare på skolan. Såg lucia tåg... Mimers lucia tåg är typ tremiljoner gånger bättre!!!! det här va ju löjligt. :P fast SÄMST var det inte.


Jaja nu sitte rjag här med sanna :D vi är två ihopväxta tvillingar XDXD vi har sett på titanic :D mysigt, fast vi såg inte slutet för då börjar man ju böla :(


Nu ska jag berätta att dettta är typ min andra, tredje dag då jag tjockar mej med choklad! wtf!? vad är det, jag måste vara omedvetet deprimerad eller något XDXD efter jul blir det till att trimma livsstilen lite till den den brukade vara XDXD kan ju inte gå o tjocka mej helalivet. Måste tänka på hjärtat lite XD :)


Sovmorgon imorrn då :D ingen social sience :D jippie! så nu ska jag umgås och sedan sova. Ha ett bra liv <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards