Alla inlägg den 14 december 2007

Av Becca - 14 december 2007 22:28

Det finns ju massor av olika sorters pizzor. det finns pan pizzor, du vet dom med tjocka bottnar, lite amerikanskt sådär. Sedan finns det ju italienska pizzor, dom är ju mer sådär tunna och frasiga (har jag hört) sedan finns det ju dom där vanliga som vi har i sverige, va är det för sorters pizzor vi har egentligen?... hum tåls att fundera på.


Ja i alla fall så gillar jag Mexicana mest :D den är ju mycket god, med köttfärs,tacosås,o hela kittet lixom. Sedan är ju al tonno oxå mkt god, tycker jag, men alla andra tycker det är äckligt för det är tonfisk i :D men det är ju gott idoiter :D


Sedan så vare någon som nämnde att pizzor egentligen smakar lika allihop. Om man tänker efter så är det nog sant, kan det bero på att pizzor i mesta del består av samma sak oavsätt sort? alltså pizzadeg,tomatsås och ost?

tåls att fundera på den med hurrni?


jaja enough of pizzor och till en liten sammanfattning av dagen. Skolan ( i en halvtimma) där sanna o jag läste upp våra tal för varandra :D ååå sötistalet jag fick av sanna :D sedan va vi lediga hela dan lixom, så vi gjorde typ... ja jag åkte med sanna till sjukhuset på hennes sjukgymnastik. Sedan blev det stan med sandra, då vi mest satt på coffehouse (mittnyafavvoställe) och tjockade oss med paj o bulla :D sedan bar det av hem till midda XDXD och sedan åkte jag, natha,sanna och claudio och bowlade. Jag var så på att vinna, ledde där ett  tag, sedan kommer claudio och går om mej :O och sedan natha på slutet med FEM strikar i rad??? ja det hela slutar med att jag kommer trea. sanna fyra och natha etta så klart, claudio tvåa.


Efter det så vandrade vi runt i stan med sanna o tittade i dom små bodarna vid vängåvan XDXDXD sedan så åkte jag och sanna hem till mej och bara va :)


Nu sitter jag här... och bara är :P:P trevlig dag har det iaf varit :) och imorrn får man soooooooooovaaaaaa :D jippie <3


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards