Alla inlägg den 5 december 2007

Av Becca - 5 december 2007 19:13

Jag vill till afrika och jobba på en skola med söta ungar :)


Jaha ja, dom senaste dagarna har jag mest spenderat på skola,stan och hem. Inte orkat så mycket mer eftersom jag nu är förkyld också. Jag orkar typ ingenting och kan inte andas genom näsan :(:( :P jag vet jag tycker synd om mig själv igen. Fast så synd är det inte om mig :P


Jag har haft trevliga dagar på skolan med folket där. Idag ex hade vi spin dag :D då lyssnade vi på alla treor som har varit på apu :) faktiskt endel intressanta resor. Isabelle babblade på om jamaica :P haha trevlig person den där Isabelle. Hon verkade ha haft kul iaf. Nu ska sanna och jag hitta våran destenation :D jag tycker det lutar åt A.F.R.I.K.A


Efter att ha lyssnat på alla som varit i afrika så var det extremt lockande :P haha enligt bilderna så finns det extremt snyggt folk där... :D det är klart det gör, det är ju afrika :D Sedan att dom varnade för att afrikaner ofta kommer upp till dej och vill ha ditt nummer, gjorde ju afrika väldigt... olockande XD haha jag kommer inte vara så smart om jag hamnar i afrika, hur ska man kunna vara svensk och nobba alla snygga mörka killar som frågar efter ens nummer... (A) jag och sanna kommer inte klara den utmaningen iaf.


ÅH jag vill åka till afrika! jag vill se massa djur, och kanske jobba med små barn :D guuud dom är ju så söta ungarna där nere. :D jag vill jag vill jag villllll! :P aja nu ska jag samla mig och fokusera på att ... Jag Fyller År På Fredag :D hahaaaa! det gör inte du ;)



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards