Alla inlägg den 10 december 2007

oj

Av Becca - 10 december 2007 22:22

Brooke and Kayleigh, omg you guys, I miss you like hell sometimes and it is strange because we haven't known each other for a long time, we just clicked righ away. And we don't meet that often ;) I know, but you are true friends and I miss you alot and hope to god that you come and visit med here in sweden this summer because I need to have you crazy people around.


nu sitter jag här och äter choklad kl 22.22 på kvällen. Jag börjar fundera på varför jag beter mej så? :P:P det är mkt konstigt, ligger det något deppigt i grunden tro? jag vet inte. men som sagt har det här varit en konstig dag.


jag sitter här och funderar på hur mkt i livet som handlar om kärlek. Filmer, handlar ofta om kärlek, låtar handlar nästan alltid om kärlek, reklamer handlar om kärlek ibland, böcker handlar ofta om kärlek, livet handlar om kärlek.


Om jag säger att jag är 90 år och barn lös, barnbarns lös och inte träffat my love of my life yet. Då skulle nog många tänka att jag har levt ett halvt liv. Man kan inte leva ett liv utan kärlek.


Det är nog så. Man kan inte det. Men endel kanske aldrig får kärlek även fast dom letar febrilt livet ut. Andra kanske får det utan att ens lyfta ett finger.


Jag har mkt kärlek i livet, det har jag. Många som bryr sig, många som lyssnar. Men det behövs lite mer ibland och det är få som har det där lilla extra. Men det är underbart att det finns dom som kan göra mig glad bara av att finnas där.


Just i denna minut/sekund finns det några personer jag känner verkligen kan göra mig sådär glad. Dom som har det där extra man behöver ibland.


sedan just nu tänker jag på brooke och kayleigh. Gosh jag saknar dom

:( weird huh?

jag vet konstigt, hur bra känner vi varandra? jo väldigt bra för att bara träffat varandra på en kryssning. Och jag saknar dom, och dom gör mig glad :)


hoppas dom kommer till sommarn <3



Av Becca - 10 december 2007 20:42

Idag har det inte varit någon speciell dag. Jag har mest varit på skolan. På stan och hemma. Det har varit en sån konstig dag. Allt känns jätte konstigt. Det är en sån funderar dag då man inser massa saker.


I helgen så fyllde jag år :D i fredags var det mest middag med familjen och typ släkten. Sedan på lördag var det middag med tjejerna och sedan fest. Ganska mys :)


haha jag blir lycklig av vissa människor. Jag är så glad att dom finns. Vad vore livet utan glädje? just när man mår som sämst så finns det dom som hjälper en på traven och hjälper en vidare så att man glömmer alla problem :)


Sedan finns det dom som ständigt på minner en om problemen. Men dom orkar jag inte nu, dom är inga jag orkar engagera mitt liv i.


Tack underbara människor som sprider lycka och glädje :D <3<3<3



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards