Alla inlägg den 6 december 2007

Av Becca - 6 december 2007 21:31

Sanna och datorer XD


har jag spenderat dagen på skolan. Fösrt tråkhistoria, som jag hade gjort klart :D så jag lyssnade på musik hela lektionen :D:D det ni! Jag och sanna han spendera tid till både, brittan, och den dära shane wards nya låt,we've got that you hang up! No you hang up! kinda love (8) XD extremt ful video till låten dock :P han är inte så sexig som han tror den där shane.


Sanna hade lite problem med datorerna :( hahahahahaha! hur lyckas människan haka upp TRE datorer på rad?! jag vet inte, kanske för att sanna hade en dålig dag :P eller för att sanna är sanna XD Jag och matilda körde våran snygga rörelse till pices of me XD we are hot :)


Sedan vart det engelska :D där vi såg klart på Love Actually :D SÅ bra mys film :D haha :P den där karl va en riktig fining :D. Jag och sanna hade tjockat oss och köpt godis :D haha gott! jajaja jag vet sockerpakten gick inge bra (A)


Sedan efter skolan vart det stan med matilda, vi hann köpa julklappar till syrran och mamma :) sedan så lite flört med onämnd expredit...

Matilda: snyggt papper där...hehe

Expredit: heh

Rebecca: fan va kul det skulle vara om du klippte sönder tröjan där också :D

Expredit: hahaha ja asså jag är urusel på det här med paketinslagning så det skulle lätt kunna hända.


Vem hade störst framgång med att skapa en konversation? :D


Sedan vart det hem, slöa :P XD sedan teatern :D haha så flum folk jag har där, underbart folk dock :D Vi fick typ träna på att .... spela upp en scen som visade ett rum... Ja jag vet hur det låter med det var kul. Jag och Hanna spelade fyllon... på en buss :) jag lovar det var kul.


Jaha ja nu är moster här och imorgon typ FYLLER JAG ÅR! hahaha :D jag är som ett mini barn när jag ska fyllla år :D det är lite små spännande :P haha

lägger in en bild på sanna och hennes ickefungerande datorer XD <3<3<3









Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards