Alla inlägg den 15 december 2007

Av Becca - 15 december 2007 19:02

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


jaså där då fick jag utlopp för vad jag och sanna känner :D

Av Becca - 15 december 2007 13:45

Vill se andra avenyn snart <3


idag vaknade jag ganska sent och var extrem peppad för att gå på stan :D... lyckan varade inte länge då ALLA, A.L.L.A var upptagna med träning, familj,kompis eller sjuka. jag får ett sammanbrott :PXD


Iaf så bestämde jag mig för att skita i stan då. Jag tänker baka peppakakor ist :D det är mums, iaf degen XD. Sedan kommer mamma hem och har köpt hela bakhyllan på konsum. kokos,blockchoklad,mörkchoklad,vitchoklad,nonstop,
glasyr,mandelmassa,peppakaksdeg,sirap och lite mer. XD haha hon är för söt min moder.


Aja nu ska jag baka iaf, tänkte det kunde... vara kul att veta XD <3


jag blir så förvirrad av det här. först förstör du allt, som du gör bra senn. sedan sviker du och när det behövs då ska jag vara där för dig. du förstår inte hur ont det gör. och jag orkar inte vara ditt andrahandsval igen. nu vet jag inte vi får se hur det blir men som det var förut kommer det aldrig att bli. det gör ont att erkänna men det är bara sanningen, du är förändrad vare sig du vill eller inte.  vem skulle ha trott det här för bara något år sedan, inte jag och säkert inte du heller om jag hade berättat det för dig. men det här är verkligneheten nu. och det är väl bara så att man får leva med det. men jag önskar ibland att du kunde tänka efter och inte bara tänka på dej. för det här förstör faktiskt en del av mig som kanske inte kommer finnas där så länge till.

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards