Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Becca - 25 augusti 2008 19:10

Det tog ca en minut- två innan jag hittade rätt rubrik till dagens inlägg. Jag ville att rubriken skulle uttrycka hur min dag hittills har varit, och därför blev det ordet Trevlig, fast i annan böjning :)


Jag vaknade runt nio och åt frukost, sedan kom Älskling till mig, vi hade mysigt :) hihi bus. Sedan efter ett tag skulle Älskling träffa Mazlum på stan och dom skulle åka till birsta, så jag själv vandrade ner på stan med maria :) Mycket trevligt hade vi. Vi shoppppade :D nödvändiga saker och onödvändiga :P jag köpte ett sju ämnes block, sedan även rengöringskräm ( dessa två var dom nödvändiga sakerna) sedan shoppade RebiZ loss på underkläder XD haha jag fick något sjukt köp mani och köpte två par set bh och trosor, men dom var sjuukt söta :D



Så nu sitter jag här och har just smakat två goda bitar av grekiskt godis som mamma köpte i Grekland, med jordgubbs smak och körsbärs smak :D det är goTTT!


Nu ska jag dricka te och vänta på Matilda som snart kommer och senn ska vi på bio :) tjing tjong <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards