Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Becca - 11 augusti 2008 17:38

Jag är hemma från Grekland :) johoru det är jag visst :D Trotss åskmoln och hagel underflygresan :S :S så överlevde vi och just nu hanterar jag ett par bananflugor som har attakerat mitt rum...


Trevligt?  NJAEEE inte precis och ett par var väl att låta optimistisk, mer  100 st bananflugor som gillar mina gardiner och defenitivt mig ... :(  Förfärligt och jobbigt :(


Det mer trevliga med att komma hem till Sundsvall, Sweden är väl ändå att JAG får äta svensk mat igen :D hihiiii hur trevligt som helst är det, speciellt när man får ta sig en kopp grönt te då och då igen. Underbart och Livet leker :)


Sedan att få träffa Pälsk var ju också en rätt trevlig händelse :) han ska sova hos mig inatt och det ska bli mys :) ska säkert se film och så :) precis som vi gjorde för en vecka sedan... innan jag åkte till grekland XD haha


Nu ska jag väl lysna på musik lite granna :) och sedan se made XD på mtv XD schinixen <3


Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards