Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Becca - 2 augusti 2008 16:23

Sanni and RebiZ säger hej då till Sundsvall, för vi ska till Grekland :D mohahhahaha!


Idag är det den 2 augusti :D hihihiiiii! jag vet vad det innebär, Sanni vet vad det innebär, det innebär: GREKLAND :D!


Om en timma ska vi åka till stationen och åka tufftufftåg till arlanda :) hihihi, sedans ova över där på hotell och imorrnbitti klockan sju så åker planet till grekland :D Thassos :D


Jag längtar väldigt mycket, men samtidigt är jag sjukligt nervös :S jag som är så flygrädd :( buhuuuu :'(


Det är självklart något sjukt kul att vi ska på semester till grekland, men igår insåg jag nackdelen med att ha en pojkvän. Jag kommer inte få träffa honom på en och en halv vecka :( :( :( :( :'( Hjälp, jag vill gråta :(


Under dom snart 7 månaderna vi varit tillsammans Joao och jag så har vi ALDRIG varit ifrån varandra över en vecka. Jag kommer väl bryta ihop bland zatziki och grekiskt bondbröd eller nått :S


Aja jag har min Sanni iaf :D och hon har mig så vi får väl trösta varandra under våra svåra stunder... :P haha.


Iaf nu ska jag kolla så att jag har packat klart allting, sedan gå och dricka nått eftersom jag är väldigt törstig, och sedan mina vänner checkar jag ut från Sundsvall.


MEN eftersom jag nu är så fruktansvärt flygrädd så tänker jag skirva ett par ord på bloggen nu, IFALL jag omkommer på resan, i en tågolycka, flygolycka eller något annat.


Jag älskar er alla, mina underbara kompisar! som verkligen betyder allt :) underbara Lisl och Camill :) Men alla er andra med, för jag gillar er skarpt ;D Och släkt, och familj. Och självklart den finaste :) Joao (L) mitt hjärta, min älskling :D jag älskar dig mest av allt, jag kommer sakna dig så mycket, och jag längtar redan efter dig.


Iaf allihopa om jag dör, så snälla kom på min begravning :) ;)


Okej... nu ska jag dra :D


Hare bra SUNDSVALLISAR :) hihi pusskramsmekklapp <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards