Alla inlägg den 19 augusti 2008

PMS

Av Becca - 19 augusti 2008 18:55

Idag har jag haft pms humör, plus mensvärk... om ni vill veta :D

Jag har inte varit så mottaglig av kritik och när min underbara älskling visar en bild på Ciara (sångerskan) och yttrar sig om hur snygg hon är... så börjar man ju direkt tänka på hur man själv ser ut. Och jag vet ju själv att jag och Ciara uinte precis är tvillingsystrar, och med mina pms hormoner så tog jag allt såklart med en klackspark :) eller?


Älskling som är väldigt "erfaren" när det gäller pms och mensvärk stöttade mig med ord som: vila älskling det blir bättre snart :). Även fast jag vet att vila inte botar mensvärk, så blev jag glad, är han inte bara för söt :) hihi <3


I övrigt så låg vi annars bara och slöade tillsammans och såg på film. En ganska mysig pms&mensvärksdag, fast en sak saknades: GODIS!

Mitt största och kanske enda cravings när man kommer till den där engångimånaden händelsen.


Nu vet ni det :) bra vah!? XD


Av Becca - 19 augusti 2008 00:20

:) Efter mitt förre inlägg måste jag säga följande, jag vet att det säkert finns någon som tror att det är riktat till dom fast det absolut inte är det :)

Så egentligen finns det bara nån speciell människa som kanske ska tänka till. Alla andra ska bara leva och vara glada, jag hatar er inte :)


IAF  så vill jag meddela att jag just har cyklat i kanske hastighet 200 km i h bara för att :) bara för att komma hem otroligt snabbt från Camilla kl 23.30 på kvällen. Det är mörkt, det regnar och vem som helst skulle väl vara ganska rädd om dom var tvungen att ta sig hem under sådana omständigheter :)


Nejdå men jag är iaf hemma och i säkert förvar just nu :) kan man väl tycka iaf när jag sitter här med mitt glas med apelsin juice och skriver ett blogg inlägg :)


Jag vill bara nämna att idag är det 7 månader sedan Joao och jag blev tillsammans, grattis till oss, och allt vi varit med om tillsammans :) älskling du är finast och det vet du att jag tycker :) <3<3<3


Och med denna information utdelad ska jag säga godantt, godnatt då medmänniskor :) <3



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards