Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Becca - 14 augusti 2008 21:58

Idag har jag spenderat halva dagen på stan med Sandra. Där virrade vi runt och åt lunch på Charm. Lite senare gick vi till Waynes och tog en Latte/varm choklad. På waynes tyckte sju stycken utländska män i ålder 35- 45 att det var helt acceptabelt att flörta med oss :) Därför förde dom teckenspråk om hur snygga dom tyckte vi var. Och när en man kliver upp från stolen och rör sitt finger i cirklar och sedan pekar på sitt hår, och sedan uttrycker det hela med en stor italensk MWAAAH! puss, så inser jag att det är mig han syftar på. Jag blir smått äcklad och efter ett tag smet vi från dom sju männen och deras "komplimanger"


Sedan vid fyra tiden kom mamma och hämtade mig och vi åkte till birsta city. Innan jag klev in genom antrén så bestämde jag mig för att inte komma tomhänt ur butikerna. Jag köpte en fiiiiiin t-shirt :D med musse pigg på, som jag är fullkomligt kär i :D och ett par skor på rean :D överlycklig över mina fynd bestämde jag mig även för att kolla efter ramar att rama in mina Elvis bilder med. Det hela slutade med att jag plockade på mig sju olika ramar i olika storlekar och former, går fram till kassan och lastar upp alla ramarna, jag får en slightly förvånad blick av kassörskan, men jag leer och hon leer tillbaka :) tre minuter senare har jag vandrat ur butiken med ett kvitto på ca 700 kr för några ramar... okej :) vad bra Rebecca :)


Men Elvis ska såklart vara fint inramad :D


Godnatt medmänniskor <3



Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards