Alla inlägg den 6 april 2009

Av Becca - 6 april 2009 21:57

Nu har jag skaffat en annan blogg. En blogg som ersätter denna. För hur länge? ja det får vi se haha.


Känner jag mig själv rätt så återvänder jag snart till bloggagratis. Men nu ska ni kolla in min nya blogg där jag skriver om allt och alla, som vanligt!


Min nya blogg:

www.rebiz.blogg.se 


Tjingeling så länge, och godnatt igen!

Hej

Av Becca - 6 april 2009 21:20

Just nu irriterar jag mig på att min mor inte vill sluta sura. Hon klampar in i mitt rum när jag pluggar och kräver att få datorn för att min syster hade sett något roligt på internet... URSÄKTA men jag är pisstrött, förkyld, har ont i kroppen OCH har ett PROV om två dagar! Jag skulle uppskatta om detta respekterades och att jag fick plugga i fred!


ASsur blev mamma när jag suckade och sa: neeeeeeeeeeeeeeeeeejeeeeeeeee inte nu mamma.


Nu, en timma senare då jag avslutat plugget och precis loggat in på msn, DÅ kommer mamma och sticke rin huvudet. Hon måste såklart fortsätta vara sur och säger:


Jaha, så nu passar det att soitta vid datorn!?


GUD kan föräldrar ha lite förståelse för en stackars PMSig tjej med förkyld kropp och stress inför uppkommande prov?


Nu ska jag dricka sodastreamvatten, det är gott.


Hajda!



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards