Alla inlägg den 2 april 2009

Av Becca - 2 april 2009 18:33

Gud vad jag vill se en riktigt, riktigt, riktigt bra film just nu!


En kärleksfilm, en bra sådan. Inte massor av tjaffs och komedi, nej en riktig kärleksfilm. En sådan som "Ask to Dust" eller "Candy" eller "Romeo and Juliette". Inte Notting Hill eller Love Actually. Ja dom filmerna är ju också väldigt bra tycker jag personligen då, men dom är den där romantiska komedin, jag vill ha romantiskt drama.


Men vet ni vad problemet är? Jag kan inte hitta EN ENDA FILM som passar in på detta. Vad är det här, är det någon som vet en spännande, dramatisk och romatisk film? Gärna utländsk ( inte absolut en amerikansk ) Mer lite latinamerikansk, ni vet, mexikansk/ amerikansk / cubansk.... and the list goes on.


Nej överrös mig med bra filmtips om ni känner för det.


Göre bara GÖRE!

Av Becca - 2 april 2009 07:16

Jag har insett att jag inte tycker om frukost längre. Jag vet inte varför, jag som brukade vara as sugen på att äta något när jag vaknade. Men nej, inte nu. Jag vet inte vad jag ska äta längre, jag vill inte äta alls helst, till frukost alltså. Ja, intressant tänker ni, ptja jag vet inte jag. Kände bara att jag ville dela med mig av detta.


Varför har jag tappatfrukost aptiten??? It's horrible!




P.S.Varför sitter jag här igen och lyssnar på The Kooks? JO för att dom är bra kanske! OCH jag är allmänt kär i Britiska. Fina grejjer det där! D.S



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards