Alla inlägg under maj 2008

Av Becca - 20 maj 2008 19:05

Här sitter jag och funderar på en kopp te :) JAG vet jag är sjukt beroende, det kan inte ens vara bra att vara så te beroende som jag är :S kanske får cancer eller nått snart :S nej uscha hemska tanke.


Jaha ni i alla fall så sitter jag och ser på The X effect :P lite små roligt sådär. Annars längtar jag efter Joao :D som ska komma till mej vid åtta :D


Neh hurrni det blir nog koppen te ändå :)

<3

Av Becca - 20 maj 2008 17:26

 WHY?


Här sitter jag hemkommen från dagens skoldag och en tur på stan. Turen på stan resulterade i inköp av morsdags present som blev lite på kostat i år faktiskt, men vadå, min mor är ju söt :) så hon förtjänar lite extra :D


Sedan gick jag och matilda in på hemköp såklart, där hittade vi till våran förvåning extrapris på toffefee ( eller hur det nu stavas) det är ju sjukt gott, så då spenderade vi en femma var på en kartong och åkte hem till mej för att tjocka med te.


Nu sitter jag här och väntar på middag och nu kommer förklaringen till rubriken, jag sitter och diggar Vanessa Paradis låtar :O :S vafan, hon är ju gift med Johnny Depp, jag hatar ju henne för det :O


Och nu sitter man här och sjunger med i textrena på franska, ja jag kan ju inte franska men jag sjunger nått som liknar hennes verser iaf :) haha XD


Patetisk Rebecca PATETISKT.


Bra låt:

 http://www.youtube.com/watch?v=psHGKVVcHa8


Av Becca - 20 maj 2008 08:14

Är det inte ack så roligt att varje gång vi börjar senare eller inte har vissa lektioner, så får jag reda på det via Saras blogg XD


Liksom denna morgon då jag troget kliver upp för att sedan upptäcka att vi varken har matte eller datakunskap, vilket lämnar oss att vi börjar 12.15 idag och inte alls 8.30 haha roligt roligt :P


Aja nu när jag ändå är vaken får jag väl spendera tiden till att typ...

Neh jag går och lägger mig igen :) <3

Hej

Av Becca - 18 maj 2008 22:29

Min älskling, Bara du det vet du <3


Nu är jag hemma från tandori house :) det var jättegott och jättemysigt :D Och jag är jättemätt nu :P haha :P


Jag sitter och filurar, dricker te och så, som vanligt alltså :P Jag tänker även på min gos :D vi har nämligen varit tillsammans i fem månader :D söta vi är :D


Jag älskar Joao <3

Av Becca - 18 maj 2008 17:50

:D Igår gjorde jag tacos :D till mej o min gos. Vi åt mys middag och sedan kom Nebil. HAHA. Ja vi kollade på nån äcklig film, ingen skräck, bara äcklig och bläää.


Den var baserad på en sann historia om hur ett par föräldrar låste in sin dotter i källaren i femton år. Blä äcklig.


Ändå en mys kväll.


Nu ska jag på Tandorihouse, skriver mer senn. Pöss o Kräm <3

Av Becca - 15 maj 2008 20:39

Idag efter skolan så åkte jag till Mätild och gjorde amerikanska pannkakor :D VET ni hur gott det var?????????????????????

Neh det var sjukt gott, hemmagjorda och allt. Och sedan sirap till det :D sjukt gott :D jag trodde jag skulle dö :P


Just nu sitter jag btw och dricker te, finnar ska motverkas :P haha och sedan saknar jag en kille som heter Joao, undra vem han är, jag tror han är den där söta killen som man aldrig har tråkigt med, han som kramas bäst i hela världen, Ja :D det är nog han :D <3

Av Becca - 14 maj 2008 22:58

GUD vad jag hatar dej, du är äcklig, ful, omogen och en stor jävla idiot. Uttala dig inte om saker du inte vet något om, och släpp för fan släpp nån jävla gång.


IDIOT!

Av Becca - 14 maj 2008 20:50

Jag sitter just nu och ser på Elvis filmer och klipp på youtube :D Jag önskar att jag levde då han var ung :O gud jag dör, :( varför är han död? :(


Iaf så älskar jag Elvis :d tack vare min pappa som förde in Elvis Presley i mitt liv redan då jag var liten och han spelade hans låtar för mig.


Elvis Aaron Presley in my heart! (L)


http://www.youtube.com/watch?v=zRu3tw9fYxE


Kolla in klippet och se och lyssna hur underbar han är (L) var... :'(

Snyft.


<3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards