Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Becca - 12 maj 2008 21:46

 Kayleigh


Miss Kayleigh just made my day :D vi har inte haft kontakt sedan ett år sedan tror jag, och sista gången jag såg henne var en mycket sen kväll på The Navigator Of The Seas på en trappa vid hissarna. Där satt jag Kayleig, Brooke och Kristin och pratade om spöken XD hahahha vi hade jaft så mys den kvällen, hade dansat sönder oss ätit nattmaten på cafeet vid shopping gatan och sedan hade jag lyckats halka framför två mycket snygga mexikanare XD på pool deck. :D åh jag minns allt så väl :D vi bestämde oss för att sova vid 4 tiden och sa att vi skulle träffas i bufferesturangen på morgonen kl 6 för att äta frukost tillsammans och säga hejdå :'( Snyft. Men vi hann aldrig äta frukost med varandra för vår taxi gick tidigare. Så det var den allra sissta gången jag såg denna underbara kvinna. Detta var alltså över ett år sedan.


MEN idag, just idag så får jag ett meddelande av henne på myspace. :D jag kan inte bli lyckligare. Trotts att vi bara kände varann i ca en vecka på båten, så blev vi sjukt bra kompisar och jag nästan grät när jag lämnade båten.


Tack underbara kayleigh för att du gjorde min dag så mycket bättre :D vi ska inte förlora kontakten!


pusss på dej <3

Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards