Alla inlägg under mars 2008

Av Becca - 20 mars 2008 15:43

Åker jag till Fränsta XD för att hälsa på moster o morbror :) Det ska bli ganska kul.


Dagen hittills har jag bara spenderat med min älskling :) jag tycker sååååå mkt om min älskling :D senn så skulle han springa ner till stan för att möta en person som vi inte nämner. ;)


Jag ska inte vara i fränsta så länge :) bara tills imorrn. Tänkte ni ville veta :)


Igår kom även pappa hem btw :) han hade presenter med sig från min bror i london :D jag fick starbuckskoppar, elvis o marlyn monrooe bilder och en plånbok med marlyn monrooe på :D fick även en parfym av pappa :D Underbart.



Av Becca - 19 mars 2008 22:07

Har jag varit mkt trött. Jag har haft spanska prov :S som jag inte vet alls hur det gick. Och sedan höll jag och Matilda en bugglektion på gympan :P det var kul :)


När jag efter skolan vandrat omkring på stan med Matilda och Sanna för att leta diverse korsetter, så spottade vi även Mr N. Lika trevligt att titta på som vanligt.


Sedan gick jag hem och ringde nått sommarjobbs grejjs :P Jag var sjukt nervös men killen jag pratade med fick mig på så bra humör att jag skulle vilja ringa dit varje dag bara för att vara glad :) TACK för att det finns folk som du Micke ;) på jordgubbsleveransen i Umeå :)


Passande nog kom sedan Sandra med jordgubbar till mig :) vi smälte blockchoklad och doppade jordgubbarna :D FAN va gott det va :D


Sedan så raserade alla planer vi hade för kvällen. MEn jag tröstade mig med en Sanna och en Tyson Beckford :D KOLLA bilden!

Av Becca - 18 mars 2008 18:14

 Don Omar & Daddy Yankee


Carlings (L)

Jorå jag har gått och förälskat mig i Carlings, och för dom som förstår hur jag tänker, så förstår dom också vad jag menar med att ha förälskat mig i Carlings. Det är ju en sjukt bra affär, det har jag alltid tyckt, men när jag med min vän matilda, gick in på Carlings här om dagen så förändrades allt. Jag fick en uppenbarelse av något underbart och jag tror jag är smått förälskad.


Reggaeton är också en av mina passioner :O asså serri hurrni, reggaeton är en besatthet. Jag kommer aldrig kunna släppa musiken. Jag kommer troligen sitta som en 70 årig tant på ett ålderdoms hem och digga Daddy Yankee och Don Omar. Det är sjukt. Sedan att man är svensk, vit hyad och diverse blåögd, gör ju inte saken bättre. Vad ser snyggast ut:

1. Att en latinamerikansk kvinna dansar till reggaeton?

2. Att en svensk tjej står och försöker dansa till reggaeton?

Jusste :P min passion är alltså inte allt för snygg. MEN jag ger inte upp den. Reggaeton ska förbli min musik. Daddy Yankee ska fortsätta spelas i min mp3. Troligen tills jag dör :)


Försmak? ta en titt, el ett lyssn, kanske man ska säga:

http://www.youtube.com/watch?v=e3RgPfNRZ5c&feature=related


OCH för nybörjare:

http://www.youtube.com/watch?v=pdvHj8fo_Lg


GUD älska reggaeton (L)



Av Becca - 16 mars 2008 22:32

Liten joao :D haha sötnos (L)


Idag har jag inte gjort nått alls nästan. Bara varit med min älskling. Vi såg på Secret Window :) mkt bra film. Sedan åt jag köttbullar och potatis till middag :) bara satt ni vet ;) senn har jag pimpat min myspace sida oxå :P ta en titt :

 http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=36273733

Godnatt och puss på er <3

Av Becca - 16 mars 2008 13:16

OKEJ, det har visserligen varit officiellt ett tag nu, men jag har inte kännt att det varit värt att skriva om förrän nu. Chris Brown och Rihanna ett par... vänta jag ska bara överväga det possetiva i det.............................

NEJ det fanns inget possetivt med det nej :)


BLÄ :P haha jag har haft något seriöst emot Rihanna sedan hon klippte sig och började banta. Och nu ska hon gå och krama sötnosen Chrisn Brown... jag ogillar starkt.


Men men dom är ju bara männsikor, jag känner ju inte Rihanna så hon kanske är en jättesöt och gullig tjej...


Aja nu lämnar vi det.


Gårdagens melodifestival slutade med att vi ska skicka Charlotte Pirelli till ... ah vart de nu ska hålla eurovision song contest 2008. Det känns okej. och JA jag är en nördig svensk som följer melodifestivalen :P


Den sågs hos simon, med nåra mysiga människor :) det var kul att träffa folk igen som man inte sett på länge. Simon försökte förklara för mig hur man löser rubikskuben... det gick B.R.A :) 

Sedan satt vi och kommenterade bidragen i melodifestivalen. jag kom fram till två bra saker,

1. Björn Gustafsson är söt :D

2. Björn Gustafsson är ROLIG :D


Ja jag är förtfarande en typisk svensk och joinar alla 40+ kvinnor i sverige som är besatta av Björn Gustafsson :)


Sedan dregglade simon över nån tjej i nån film ... och jag började sakta men säkert inse att låten i filmen var mkt bra :D dock hittar jag inte så jag kan ladda hem :( men ni ska få lyssna på den underbara filmmusiken :)


http://www.youtube.com/watch?v=dQftZDL37hQ




Av Becca - 15 mars 2008 00:28

så har jag vart på skolan, vi var på konstutställning med klassen i morse. det var en foto utställning med kort från sydafrika. jag och sanni var överexalterade och sprang och pussade på varje bild som visade en afrikansk snygging :D sedan missbrukade vi saltapinnar och drack äppelcider :D hur mycket bättre kan en fredagsmorgon bli?!


efter skolan träffade jag sandra som jag fikade med på coffee house. sedan gick vi hem till mig och pratade och myste.


senn gjorde jag paj med mamma och hade en mysmiddag. Efter det bar det av till johannes :) vi såg national treasure, el hur det nu stavas (vänta var det jag som går spin?? näeeeee, JO!)


 Nu är jag hemma o dricker te :D , grönt såklart åsså är jag trött. Det känns som det är många jag inte variit med på senaste :O måste umgås med folk :) kära vänner bli inte rädd om jag out of nowhere ringer och vill träffa er :D ;D godnatt gott folk <3


TJO

Av Becca - 13 mars 2008 22:18

jammen nu är jag ju tillbaka , har vart det ett tag, måste återfå mina läsare :P inte för att min blogg är den intressantaste på internet... men ändå lite små kul att veta vad jag har för mig :D el?... inte?


Ja jag har idag haft seriöst sötsug. Jag skulle kunna jämföra det med... neh det går inte att jämföra med nått. jag vill bara ha goda saker som godis, chokladkaka,oreos,americanpancakes osv. :P haha


Jag har idag ätit amerikanska pankakor och godis :S askärpning rebecca :P:P:P Imorrn ska jag börja mitt nya liv med mina nya matvanor :D... Good luck Rebecca Good luck.


Kom hem från teatern för ca en halvtimma sedan. Där hade vi dansrep XDXD jo det är så att jag kan ju dansa oxå :D el iaf försöka dansa, vi dansade orientaliskt plus folkdans... typ XD haha kul var det faktiskt. Jag gillar människorna på teatern, sjukt trevligt o roligt folk :D


Nu ska jag soooova :D det är skönt :P godnatt gott folk <3



Av Becca - 4 mars 2008 10:44

Idag är rebiz happy :D hon ska nämligen till gbg o hälsa på syrran :) I dag fyller även min mami år :) så allt är mkt trevligt.


Nu snart ska jag sitta på ett jävla tåg i åtta timmar... KUL. aja jag har laddat med dvd filmer, bok, och så klart musik :)


Jag är även förkyld :( med diverse kvinnoproblemssmärtor :) KUL :)


Aja ska försöka må bra ett tag :)


Sitter nu o lyssnar på gammla poppis låtar från typ tre år senn :) hahah kul ju, plus mariah careys låt touch my body :D haha bara älskar den videon, killen är ju så kul :D


aja nu ska jag packa klart o åka till gbg.

Kmr ni sakna mig när jag är borta? :P lugn bara lugn jag har ett botemedel så ni kan få en riktigt bra dos av måde rebis och mätild:


here you go:http: //www.youtube.com/watch?v=02BGXCY3Ph4


hare bra älskade människor <3





Presentation

Omröstning

känner du mig?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards